CONTENT PARTNER WORDEN

Content marketing is hot. Overal zien we gratis webinars, whitepapers en artikelen langs komen. Daarentegen creëren weinig organisaties audiocontent: zoals Podcasts en online-radio. Podcasts worden echter steeds populairder, omdat je ernaar kunt luisteren terwijl je in de auto, de trein of op de fiets zit. Het is high-attention content waarbij je vaak letterlijk bij iemand in zijn oren kan fluisteren. Samen met People Power kan je een reeks uitzendingen maken over een thema, gelinked aan mensgericht organiseren, waar jullie veel kennis van hebben. Bijvoorbeeld diversiteit, leiderschap of duurzame inzetbaar. Presentator Glenn van der Burg helpt je om tot content te komen, die je keer op keer kunt gebruiken in je marketing. Bijvoorbeeld in je nieuwsbrief, tijdens events of intern op het intranet.

Geinteresseerd? Neem onderstaand contact met ons op!


Onze huidige partners zijn:

Logo_Vebego150x150Vebego is een internationaal opererend familiebedrijf met ruim 40.000 werknemers actief in facility services, personeelsdiensten, publieke sector en de gezondheidszorg. Met de arbeidsintensieve dienstverlening die Vebego levert, kiezen zij ervoor om mensen centraal stellen in de organisatie. Het team van People Power is bijzonder trots om een koploper in mensgericht organiseren als partner te hebben. Samen maakten we al een reeks over:
– Impact: Een reeks uitzendingen waarin we de Vebego Foundation volgen in hun zoektocht naar het maken van meer impact.
– Opinie: Medewerkers van Vebego die hun opinie delen over thema’s die spelen in de maatschappij
– Corporate Foundations: Een reeks uitzendingen waarin verschillende Corporate Foundations laten zien hoe ze medewerkers betrekken bij de maatschappelijke activiteiten.

eelloo_logo2eelloo gelooft dat duurzame inzetbaarheid vooral betekent dat je jezelf inzetbaar houdt en dat je niet vanzelfsprekend blijft doen wat je al deed. Dat vraagt om een actieve houding en het nemen van eigen verantwoordelijkheid voor je ontwikkeling, inzetbaarheid en loopbaan. Maar hoe bereik je dat in je organisatie? Daar heeft Meurs HRM verstand van en biedt onderbouwd advies en online instrumenten om echt iets te veranderen. Cruciaal is dat mensen een goed beeld hebben van wat ze kunnen en waar dat gevraagd wordt op de arbeidsmarkt. Eelloo heeft een vaste column met wisselende onderwerpen binnen hun expertise in het programma.

NuFlex
Logo NuFlexSamen met NuFlex maken we People Power Change waarin Jeroen Busscher en Glenn van der Burg in gesprek gaan met Change Agents. Deze mensen brengen verandering in organisaties in hun rol als Verandermanager, adviseur, leider of coach. Zij zijn de inspiratiebron voor de gedragsverandering van anderen. In People Power Change onderzoeken Jeroen Busscher en Glenn van der Burg hoe change agents denken, maar vooral hoe ze doen. Hoe veranderen zij organisaties, teams of individuen?

Shares